نویا وان

شعر ، متن ، عشق ، شعر عاشقانه

نویا وان

شعر ، متن ، عشق ، شعر عاشقانه

مشخصات بلاگ
نویا وان
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آدم خطرناک کیست

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ


آذم خطرناک



- تو چمدونت رو بسته بودی و داشتی فرار می کردی 

+ من نمی خواستم فرار کنم، فقط می خواستم سریع برم.

- کجا می رفتی با این عجله؟ 

+ نمی دونم.

- پس داشتی فرار می کردی چون می خواستی سریع بری و نمی دونستی کجا می خوای بری.

+ می خوای که من بگم فرار می کردم؟ آره من داشتم فرار می کردم. اصلا من همیشه دارم فرار می کنم.

- از چی فرار می کردی؟

+ این هم نمی دونم. شاید از خودم...



- روزبه معین -


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی